محل لوگو

دوره آموزشی جدیدترین روش کسب درآمد از اینترنت در سال 1397


دوره آموزشی جدیدترین روش کسب درآمد از اینترنت در سال 1397

دوره آموزشی جدید ترین روش تضمینی کسب درآمد از اینترنت در سال 1397

با این آموزش روزانه تا 2 میلیون تومان  و ماهانه 50 تا 60 میلیون بدست آورید

آسان و در منزل بدون نیاز به سرمایه

باسلام. دوره آموزشی جدید ترین روش تضمینی کسب درآمد از اینترنت در سال1397 که به شما معرفی میکنیم یک شغل آسان در منزل است، شغلی که امروز شروع خواهید کرد و تا پایان عمر می توانید از آن کسب درآمد کنید. دیگر نیازی به کار در بیرون از منزل نیست. فقط با صرف وقت یک تا دو ساعت در روز میتوانید درآمدی دلخواه و باورنکردنی داشته باشید. این دوره آموزشی به شما امکان میدهد که بعد از گذشت یک هفته به درآمدی روزانه بالای 1میلیون تومان در روز بتوانید دست پیدا کنید. آیا تاکنون تصور کرده اید که چه احساسی خواهید داشت، در حالی که در کنار کامپیوتر نشسته اید و میلیون ها تومان کسب می کنید و از زندگی لذت می برید؟ در این دوره آموزشی ویژه خواهید آموخت که این مسئله نه خیالی واهی، بلکه امکانی حقیقی است. سهولت روز افزون در دنیای تجارت الکترونیک پولساز و پدید آمدن اینترنت، ایجاد کسب و کار در هر نقطه از جهان را برای همگان امکان پذیر کرده است. در حال حاضر به دست آوردن پول به سادگی یک کلیک است. دوره هشت آیتمی گروه ما به شما نشان می دهد که چگونه در این روند رو به رشد، حضور پیدا کنید و این افسانه که کسب میلیون ها تومان مستلزم سرمایه گذاری های عظیم، سال ها تجربه یا ساعت ها کار در دفتری بی روح و کسل کننده است را از ذهن خود می زداید. طی سالیانی که گذشت گروه تحقیقاتی ما تلاش خود را برای ارائه مطالب و آموزش های هر آنچه بهتر انجام داده و خواهد داد و در این مسیر از الطاف پروردگار مهربان و همراهی های شما سروران گرامی بی نصيب نبوده ایم ما انواع و اقسام روش های درآمد زایی را امتحان کردیم از برنامه نویسی و فروش اپ ، از انواع و اقسام بازاریابی ها، از بورس تهران تا فارکس و باینری آپشن و بازی رولت ، تلگرام و اینستاگرام و آپارات و... اما با هیچ کدام از این روش ها به نتیجه ی خوبی دست پیدا نکردیم جز یک روش که هم اکنون در حال انجام آن هستیم و درآمد روزهای ابتدایی آن از ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان در روز و ۲۰ تا ۶۰ میلیون در ماه برای شما خواهد بود و اثبات درآمدهای بنده که در ادامه به شما نشان خواهم داد موجود می باشد. ما در این آموزش که شامل هشت آیتم میباشد از کاربردی ترین روش های کسب درآمد از اینترنت را به صورت خیلی آسان به شما آموزش می دهیم، اگر با دقت این آموزشها را فرا بگیرید مطمئن باشید موفق خواهید شد. متد و آپدیت های جدید و مهمی که به این دوره آموزشی اضافه شده است تا قبل از این در هیچ سایتی آموزش داده نشده است. در این سیستم هوشمند ، آموزش کسب درآمد مناسب فرد را به او ارائه کردیم و تا پایان دستیابی به درآمدی دائم در کنار او خواهیم بود. اگر سایت های آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت رو دیده باشید بعضا با یک سری توضیحات بزرگ نمایی شده و یا مبالغه قصد دارند که در پایان به شما یک آموزش تکراری را بفروشند، این دسته افراد ایمان دارم که حتی نمی دانند کسب درآمد از طریق اینترنت از چه روش هایی انجام میگیرد. اما در سیستم کاری ما چنین چیزی وجود ندارد. نه تمایل دارم وقت شما رو بگیرم و نه اینکه وقت خودم رو هدر بدهم. نه اینکه بخوام با حرفای قشنگ دل شما رو خوش کنم. ولی فقط می تونم یک چیزی رو به شما قول بدم:

من می تونم کاری کنم که تو در مدت کمتر از یک هفته اولین درآمد میلیونی خودت رو از طریق اینترنت بدست بیاری

اثبات درآمد های اینجانب:

 

حتما از من می پرسید که اگر این روش پولساز هست چرا آن را آموزش میدی؟

پاسخ این است: فرض کنید شما دارای درآمد ماهانه پنجاه میلیون تومان باشید و من به شما بگم که می تونم این درآمدتون رو به 150/000/000 تومان افزایش بدم آیا شما مخالفت می کنید؟؟ قطعا نه...... پس تا آخر با ما همراه باشید

شما حتما تا به حال خیلی در مورد روش های کسب درآمد در اینترنت جستجو کردید. یا مقالات مختلفی را خواندید، چه انگلیسی چه فارسی، اما هیچکدام از آنها نتوانسته اند نیازهای شما عزیزان را برآورده کنند. با راهی مفید و مطمئنی پیش پای شما بگذارند. حتی ممکن است آن همه اطلاعات پراکنده شما را بیشتر سردرگم کرده باشد تا اینکه بخواهد به شما کمک کند. حتما سوالات مهمی در ذهن شماست، اما به دنبال پاسخ های خود سرگردان هستید. شاید بعد از این همه جستجو از خود پرسیده باشید:

آیا واقعا راه سریع و مطمئنی در اینترنت وجود ندارد؟ پس چطور خیلی از افراد حرفه ای از اینترنت درآمد کسب میکنند، اما من هنوز موفق نشدم؟

دوره آموزشی ما شامل 8 آموزش تضمینی از بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت و همچنین آموزش ویژه ی 2 میلیون تومانی میباشد. قیمت این دوره آموزشی به دلیل با ارزش بودن و درآمد بالای آن، 500 هزار تومان است، اما به دلیل مسئله ی اقتصادی و حمایت از هم میهنان عزیز، قیمت دوره دانلودی را برای شما عزیزان با تخفیفی ویژه و فقط با قیمت 66 هزار تومان در اختیار شما سروران قرار میدهیم. از آنجا که می دانیم خیلی ها در این روزهای سخت دستشان شديدا تنگ است. پس تصمیم گرفتیم این آموزش را با قیمت خیلی خیلی پایین تری در اختیار علاقه مندان و کسانی که شدیدا دوست دارند از وضع موجودشان رها شوند، قرار بدهیم. قیمت بسیار پایین بسته به علت توانایی استفاده ی هموطنان طبقات مختلف اجتماعی ایران عزیزمان است.

 

توضیحاتی در خصوص دوره آموزشی و طريقه ی استفاده از آن :

شامل هشت آیتم و برنامه های تضمینی میباشد که با اجرای آنها به کسب درآمد میپردازید. در تهیه ی این دوره آموزشی از آموزشهای منسوخ مثل: بازاریابی، زیرمجموعه گیری، کار با سایت های کلیکی ، بازارحرام فارکس و باینری آپشن و بورس و... خودداری کردیم و فقط روش های جدید و درآمدزا و آنهایی که توسط خودمان تست شده و درآمد دارند ، و همچنین آن روش پر سودی که اینجانب از آن استفاده میکنم که فایل اصلی این دوره میباشد را برای شما قرار دادیم. آموزش ها هم با کامپیوتر هم لپ تاپ و هم تبلت و هم با گوشی قابل اجرا میباشند. درآمدهای شما کاملا حلال و قانونی بوده و بدون هیچ گونه واسطه ای مستقیما به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد و مدیریت آنها مثل دریافت وجه با انتقال وجه به بانک مورد نظرتان کاملا به خودتان وابسته است و هیچ کارمزدی به کسی نمیپردازید. غیر از این 66 هزار تومان که برای خرید دوره پرداخت میکنید هیچ مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد. تمامی مبالغ حاصل از فروش این دوره آموزشی نیز بعنوان یک شیرینی کوچک به کارگروه محترم تهیه و تنظیم پرداخت میگردد که زحمت فراوان کشیدند. پس شما اگر بخرید و کسب درآمد بالایی داشته باشید ، چیزی از ما کم یا به ما اضاف نمیگردد. ما قصد تبلیغات نداریم و این دوره آموزشی ویژه در این شرایط اقتصادی میتواند کمک حال شما عزیزان باشد. کار با این دوره آموزشی بسیار آسان و لذت بخش است و نیازی به سرمایه و تخصص ندارد ، در هر ساعت از شبانه روز میتوانید فعالیت کنید. اگر هم احيانا چند روز فعالیتی نکنید باز هم درآمدی از شما كسر نخواهد شد. چه در ایران باشید چه در شهرستان و چه در خارج از کشور، میتوانید از آن استفاده کنید. از یک نوجوان 15 ساله تا یک پیرمرد 60 ساله ، میتوانند از دوره آموزشی ویژه ی ما استفاده کنند.

 

محتویات دوره آموزشی عبارتند از : 8 تا از روش های تضمینی کسب درآمد میلیونی از اینترنت ، آموزش ویژه ی روزانه 1 تا 2 میلیون تومانی ( فایل اصلی دوره ) ، آموزش کسب درآمد تضمینی با ارزهای بین المللی ،آموزش فوق العاده کسب درآمد ماهیانه 18 میلیون تومان بدون هیچ سرمایه و تخصص ، کسب درآمد میلیونی با شبکه های اجتماعی (دوره هدیه) ، شروع کسب درآمد میلیونی (در عرض یک روز) با مارکتینگ فوق حرفه ای در اینترنت ، روش جدید و تست شده ی درآمد زایی اینترنتی در 7 روزکاری و نکاتی بسیار مهم و کاربردی در جهت موفقيت در علم تجارت الکترونیک (نظرات اساتید)

 

تفاوت روش هایی که شما در این دوره آموزشی با آن آشنا می شوید با سایر سایت ها این است که همه ی این نکات طبق تجربه ی واقعی در بیش از ۳ سال به دست آمده و بر خلاف سایت های دیگر تئوری نیست. نه بازاریابی می کنید نه فایلی میفروشید نه سایتی میسازید ، بلکه فقط آیتم ها را اجرا می کنید. با کمک آنها شما می توانید خیلی سریع تر و مطمئن تر در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید.

با استفاده از این دوره آموزشی به صورت کاماد تضمینی زندگی مالی خود را متحول می کنید

با 2 ساعت کار در منزل ، روزانه بین 1 تا 2 میلیون درآمد داشته باشيد

و در پایان....

چیزی که می توانم بگویم این است که واقعا هم وطن عزیزم سعی کنید هر چه زودتر شروع کنید چون هر یک روزی که در شروع این کار تاخیر کنید یک روز از درآمد بالای 1 میلیون در روز خود دور می شوید پس همین امروز شروع کنید و بار خودتان را ببندید. این بار بستن منظور کلاهبرداری نیست، منظور این است که از این تکنیک پول ساز و حالی که وجود دارد برای کسب درآمدهای میلیونی استفاده کنید. نگذارید این فرصت از دست تان برود و بعد از چند سال فقط شاهد کسانی باشید که با این روش ثروتمند شدند و شما کماکان مجبورید برای روزی ۵۰ هزار تومان پول، از صبح تا شب کلی زحمت بکشید و نه به خودتان برسید نه همسرتان نه بچه ها و نه تفریحاتتون.

این که شما الان در چه شرایط مالی هستید مهم نیست ، بلکه مهم این است که اکنون پس از سالهای این فرصت فراهم شده تا با یادگیری یک روش آسان و سریع ، برای خودتان در هر ساعت از شبانه روز در هر مکانی حتی منزل کار کنید و درآمد سرشار داشته باشید درآمدی که خیلی خیلی بیشتر از شغل های خسته کننده و کم درآمد الان است. الان هیچ کس جز خود شما تصمیم نمی گیرد اینکه در همین وضع موجود بمانید یا از شانس تان استفاده کنید و تا پایان امشب با روشی آشنا شوید که دیدگاه تان به کسب درآمد را کلا عوض می کند. تصمیم با شماست. آسان ترین راه کسب درآمد اینترنتی را به شما نشان خواهیم داد.

 

سوال اول : آیا من واقعا از خرید این دوره سود خواهد کرد؟ آیا واقعا با استفاده از آن کسب درآمد خواهم داشت ؟

جواب : همانطور که قبلا هم توضیح داده شد ، مطالب و شیوه هایی که در این دوره آموزشی برای کسب درآمد شرح داده شده است برای اولین بار در اینترنت قرار میگیرد و بر مبنای اصولی و واقعی بنا شده است و بر مبنای فعالیتهای بی اساسی مانند PPC و PPA و یا زیر مجموعه گیری نیست بلکه در این دوره موثرترین و اصولی ترین روش کسب درآمد از اینترنت بیان شد تاثیر این با قطيت اعلام میداریم که این دوره به تمامی نیاز های شما در زمینه کسب درآمد از اینترنت و ایجاد یک درآمد مطمن و ثابت از همان روزهای نخست پاسخ خواهد داد. سوال دوم مقدار درآمدی که از این دوره به دست می آید چقدر است؟ و ماهیانه چقدر است؟

جواب : درآمد این دوره از همان روزهای اول برای شما حاصل خواهد شد و میزان درآمد تقریبا بین 1 تا 2 میلیون تومان در روز می باشد.

سوال سوم : أيا می توان از این دوره به صورت مستقل درآمد کسب کرد با اینکه باید همیشه وابسته به شما با سایتهای دیگر باشيد؟

جواب : شما از همان زمان های اول که به صورت گام به گام دستورالعملهای این دوره را اجرا می کنید به صورت یک فرد مستقل عمل می کنید و هیچگاه وابسته به ما و یا شرکتهای دیگری نخواهید بود. هرچند بیشتر کار کنید ، درآمد بیشتری به دست خواهید آورد.

سوال چهارم : آیا من مجبورم برای کسب درآمد ، همیشه با این دوره کار کنم ؟ اگر مثلا در یک روز کار نکنم ، در آن از درآمد نخواهد داشت؟

جواب : خیر، شما بعد از چند بار استفاده از این دوره دیگر نیازی به استفاده از دستور العملهای موجود در این دوره را نخواهيد داشت چون باز هم درآمد خود را به دست خواهد آورد. زیرا شما در این کار جا افتاده اید و در آمد ثایتی به دست خواهد آورد. بنابراین لازم نیست که شما با این از این دوره استفاده کنید بلکه حتی اگرچند روز یا حتی چند ماه هم به اینترنت سر نزنید بازهم درآمد شما به حساب تان واریز می شود.

سوال پنجم : آیا در این به زبان فارسی آموزش داده می شود ؟ چون من به زبان انگلیسی وارد نیستم.

جواب : بله این دوره دارای آموزش فارسی و گام به گام می با شما از همان روز اول به صورت گام به گام دستور العملهای موجود در آن را برای کسب درامد اجرا خواهید کرد

سوال ششم : آیا امکان کار با این دوره در منزل هم وجود دارد؟ یا اینکه باید امکانات خاصی داشته باشم؟

جواب: برای استفاده از پکیج ویژه ی کسب درآمد آنی می توان به امکانات خاص یا سرمایه اولیه نیاز ندارد بلکه فقط به یک کامپیوتر نیاز دارد و یک خط اینترنت که حداقل بتوانید روزانه 1 الی 2 ساعت بوسیله آن به اینترنت متصل شوید لازم نیست که حتما از اینترنت پر سرعت استفاده کنید.

سوال هفتم : آیا برای کسب درآمد با این دوره ، من باید حتما یک حرفه ای در اینترنت باشم؟

جواب: خیر، نیازی نیست حرفه ای باشید. اما افراد حرفه ای نیز می توانند از این دوره نهایت استفاده را برده و خیلی سریع به درآمد برسند. مهم نیست که در اینترنت تازه وارد هستید یا یک حرفه ای اینترنتی که به تمامی فنون و ریزکاری های اینترنت وارد هستید، بلکه مهم این است که مانند یک مبتدی از دستورالعملهای گام به گام آن استفاده نمایید . در این صورت در آمد شما حتمی خواهد بود. امروز با تهیه این دوره برای نخستین بار طعم کسب در آمد واقعی از اینترنت را خواهيد چشید و قادر خواهید بود به صورت اصولی و قانونی از اینترنت درآمد کسب کنید بدون اینکه نیاز به جذب زیر مجموعه داشته باشید

سوال هشتم : در آمدی که من از این دوره به دست می آورم چگونه به دست من خواهد رسيد؟ آيا درآمد من به تومان است یا دلار؟

جواب: درآمد شما بدون هیچگونه واسطه ای به صورت روزانه مستقیما به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد. شما هیچ نیازی به داشتن حسابهای الکترونیک مانند ، پی پال و يا مسترکارت نخواهید داشت زیرا در آمد شما به تومان به شما پرداخت خواهد شد .

سوال نهم : درآمد زایی من از کی شروع خواهد شد؟ آیا از همان ماه اول هم در آمدی به دست خواهم آورد؟

جواب : درآمد شما از همان روز های اول شروع شده و با زمان افزایش خواهد یافت.

سوال دهم : ( مهمترین سوال) آیا واقعا به این پکیج می توان اطمینان کرد؟ آیا واقعا روی آن حساب کنم؟ آيا واقعا درآمدی در کار هست؟

جواب : به دلیل پرسشهای مکرراتی که در این مورد همه روزه برای ما ایمیل می شود بهتر دیدیم که در این مورد توضیح کاملی بدهیم خوشبختانه این دوره به گونه ای است که در آمد آن کاملا واقعی و قطعی و مسلم است . در واقع این دوره که شما قصد خرید آنرا دارید یک کسب درآمد دائمی و تضمینی میباشد. درآمدی که امروز شروع خواهید کرد و تا پایان عمر می توان از آن درآمد کسب کرد. بنابراین مطمئن باشید که از این دوره ، درآمدهای بسیار خوبی به دست خواهید آورد که حتی برای دیگران غیر قابل باور خواهد بود شما با استفاده از این دوره قادر خواهید بود مخارج زندگی خود را تامین نموده و حتی پس انداز خوبی برای خود ایجاد نمایید. میزان این درآمد نامحدود است. یعنی هر چقدر بیشتر تلاش کنید و زمان بگذارید ، درآمد بیشتری نیز به دست خواهید آورد بنابر این پیش بینی می کنیم که پس از اینکه اولین درآمد خود را به دست آورديد ، وقت بیشتری را برای این کار خواهید گذاشت. یکبار دیگر خاطر نشان می کنیم که با این دوره شما هرگز نیازی به کار کردن با سایتهای کسب درآمد خارجی و با پی تی سی و یا زیرمجموعه گیری نخواهید داشت. ما اصلا در این دوره از شما نخواهیم خواست که با چنین سایتهایی کاری کنید. در آمد شما از اینترنت به دست می آید و مستقیما به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد. شما هیچ نیازی به انجام کارهای غیر عرف و یا غیر شرعی نخواهید داشت و در آمد شما کاملا قانونی خواهد بود. هیچ نیازی به وی پی ان یا آنتی فیلتر نخواهید داشت. بنابراین جای هیچگونه نگرانی نیست یکبار برای همیشه تصمیم خود را بگیرید و با کمی تلاش ، درآمد خوبی برای خود به ارمغان آورید. به دلیل پرسش های مکرری که در مورد میزان درآمد این دوره از ما پرسیده می شود در اینجا ما به این موضوع اشاره می کنیم که حداقل در آمدی که از این دوره می توان به دست آورد روزانه بین 1 تا 2 میلیون تومان و حداکثر در آمد آن نیز بستگی به میزان فعالیت شما دارد.

بعنوان مثال درامد بنده با استفاده از این دوره


مبلغ واقعی 1,275,000 تومان    80% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 255,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 383

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما